HTML

SuperWendy

Friss topikok

  • SuperW.: Ha nem vagy tisztában a szó jelentésével, ne használd. (2010.04.24. 16:16)
  • SuperWendy: (: (2010.03.08. 17:46)
  • SuperW.: Rajta vagyok (: (2010.02.03. 18:43)
  • SuperW.: Köszönöm (: Nekem mondjuk egyáltalán nem tetszik : D de tényleg köszi (: (2010.01.28. 14:54)
  • SuperW.: Ha feljössz, tovább írom. Ha nem, akkor nem (: (LL) (2010.01.27. 21:14)

Címkék

2010.02.24. 15:56 mrdudo

Életemben nem csalódtammég akkorát senkiben, mint benned...és tudom, hogy majd elolvasod ezt is, és magyarázol egy sort,vagy megsértõdsz, de nem érdekel. Csak elmondom itt, amit neked nem lehet,mert téged nem érdekel. de hagyjuk is..

Tegnap volt tesó 24. szülinapja. Egész nap szívtuk egymást...jó volt, imádom(L).. bár elõadta,hogy mi lenne, ha eljönnének velem pénteken.. mondtam, hogy ezt most napoljuk el...Am tõlem pólót kapott, anyuéktól nano padot vagy mi...meg csokit.. M-tõlmeg a kocsihoz cuccot+csoki..
Voltunk tegnap vásárolni.. apa beoltott,hogy mi az, hogy már a pénztáros pasival is flörtölök..höh.. még jó, hogy pénteken nem fog látni.*i'm a bitch, i'm a lover(8)* ..

Ma tesiztem : oo..tollasoztunk meg csocsóztunk... jó volt : D röhögés ezerrel.. magyarból még tegnap beszereztem egy karót (H).Bioszt majd jövõhétrejavítja ki, mert kikönyörögtük, hogy ez a hétvégén még szabad legyen..
Suli után tesó jött értem..^^ hát egeeen, aki megteheti.. : D most meg papának segít..M-t is vihette volna, mert nekem már nagyon elegem van a csajból.. -.-"
Hétvégét váom, egyre jobban... : D

Egyébként már folyamatban van az új blog, csak még meg kell csinálnom a sablonját...*nem blogolon lesz*..

Na..majd ha megint géphez jutok, akkor jövök..

Smacc : D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://superwendy.blog.hu/api/trackback/id/tr125975996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása