HTML

SuperWendy

Friss topikok

  • SuperW.: Ha nem vagy tisztában a szó jelentésével, ne használd. (2010.04.24. 16:16)
  • SuperWendy: (: (2010.03.08. 17:46)
  • SuperW.: Rajta vagyok (: (2010.02.03. 18:43)
  • SuperW.: Köszönöm (: Nekem mondjuk egyáltalán nem tetszik : D de tényleg köszi (: (2010.01.28. 14:54)
  • SuperW.: Ha feljössz, tovább írom. Ha nem, akkor nem (: (LL) (2010.01.27. 21:14)

Címkék

2010.02.01. 16:18 mrdudo

Reggel bemegyek a suliba...lepakolok... kérdezem,hogy írunk-e valamibõl... " Nem, mert fogászatra megyünk." TESSÉK?! Hát kérem, errõl engem miért nem értesítettek?! .. na mindegy. Kedves B osztály elindul fél 9kor a suliból, hogy odaérjen fél 10re a fogdokihoz /az út egyébként kb 20 perc lenne : D/.. fogdokit lezavartuk úgy 40 perc alatt, háromnegye 10kor már kint álltunk a rendelõ elõtt. Na mi legyen?Visszamenni senki nem akar...irány a bevásárlóközpont. Hambiztunk, vásároltunk, pizzáztunk, fornettiztünk és más egyéb... fél 12re visszaértünk (Y)... biztos nem volt feltûnõ. Útközben elõkerült néhány petárda, sikolyrakéta, mert nehogy már pont mi tüzijáték nélkül, rendbontás nélkül bárhova is elmenjünk. Állat..
Tesire értünk visza, amin az osztály több,mint fele, köztük én is, dupla karóval indítottunk. Infóból szereztem egy négyest, a naplóban bent van egy föci 3as, ami nem tudom, hogy honnan van...
Voltak nagyfaterék, csak tudnám minek...
Egyre szarabbul vagyok, megint lázasodok és az a dobogó valami itt bennem egyre többet nyilal... élmény (: Anya tüdõszûrõre is el akar küldeni,mert a hátam is sokat szúr.. de háh! nem megyek >.<
Anyu mondjuk az elõbb sértõdött be, szóval most kussol.
És én is azt fogom tenni. szal psszt (:

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://superwendy.blog.hu/api/trackback/id/tr265976045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d 2010.02.02. 22:09:44

gyógyuljmeg..(:

SuperW. 2010.02.03. 18:43:24

Rajta vagyok (:
süti beállítások módosítása